שיווק באינטרנט

 

עולם שלם של אפשרויות חשיפה ללקוח הפוטנציאל

 

אתה קיים ברשת

 
אז מה זה שיווק באינטרנט? זה שם מאוד כללי לעולם ענקי שמתפתח עם השנים, השם המקביל לכותרת זו, חשיפה במדיה....המדיה של עולם האינטרנט גדל וגדל, תשומת הלב של הלקוח מתחלק בין כמה פלטפורמות ואנו רוצים להגיע אליו בכל דרך, אני אתן כמה מילים בנושא שיווק באינטרנט, אפרט כל סוג של חשיפה במדיה.

קידום אורגני (SEO) - קידום המופיג בתוצאות החיפוש בגוגל אחרי המודעות הממומנות, בעבר הרחוק שתחילת דרכי (משהו כמו 2006) היה מאוד קל ללקוח להרגיש את עבודת הקידום שנעשתה כי אחרי כמה שבועות מסגירת העיסקה ותחילת הקידום האורגני, הלקוח הרגיש עלייה משמעותית בפניות הטלפוניות שלו, היום העולם הזה השתנה לצערינו, אבל נפתחו כמה ערוצים שונים ונוספים של הגדלת החשיפה בעולם האינטרנט.

לסיכום: בעבר יכולנו להשקיע רק בקידום אורגני ולראות תוצאות, היום זה חייב להיות חלק מעוד קמפיינים אחרים כי קידום אורגני פחות ופחות יעיל, כי ישנם ערוצים אחרים שתופשים את תשומת ליבו של הגולש.

קידום ממומן בגוגל - קידום ממומן בגוגל יעיל, מיידי, אפקטיבי, אבל חשוב מאוד שיש לנהל את הקמפיין נכון, לקבל ליווי של איש מקצוע או לבחור במשהו מקצועי שינהל עבורך את הקמפיין, תעוט קטנה בהגדרות מגבלות הקליקים עלולה לגרום לך להפסדים ועלויות מיותרות, מומלץ לא לנסות בלי איש מקצוע.

קידום ברשתות החברתיות - פעם זה היה רק פייסבוק, היום הרשתות החברתיות גדלו ויש לנו אינסטגראם, טוויטר פייסבוק ועוד...גם כאן יש קידום אורגני המאפשר להגדיל את כמות העוקבים או הלייקים ע"י העלאת פוסטים שיגרמו לכך שיותר אנשים יתעניינו, הרשתות החברתיות הפך לעולם בפני עצמו, אנו מציעים שירות זה הן דרך ממומן ותקציב של קליקים או דרך קידום אורגני של עלייה איטית אך בטוחה בכמות הנחשפים לעמוד שלך או לקבוצה.

קידום ממומן ברשתות חברתיות - אנו מציעים שירות זה כמיקור חוץ או לבעלי עסקים בישראל, לבעלי ניסיון בניהל התכנה של שיווק ממומן בפייסבוק או אינסטרגראם יוכלו להגדיל את החשיפה שלך ולחסוך המון בעלויות שלך עבור קליקים וזאת ע"י הגדלת הרלוונטיות בין עמוד הנחיתה לבן נושא הקמפיין, ניהול נכון יחשוף אתכם לאנשים רלוונטים ויגדיל את החשיפה שלכם לאנשים רלוונטים.