מיתוג גרפי

 

סוג השירות מחירון לארץ מחירון עבודה מהודו
חבילת מיתוג 2000 1100
לוגו 1,500 - 1,200 800 - 1000
כרטיס ביקור חד צדדי 360 280
כרטיס ביקור דו צדדי 470 350
פרוספקט 880 - 860 680-660
פלייר דו צדדי 620 - 580 420-380
פלייר חד צדדי 400 - 380 200-180
עריכת וידאו לקליפ 1500 800
כתוביות 400 250
אריזה גרפית - כותרות, כתוביות ואפקטים 1800 1300



- ינתן ללקוח 2 אופציות לתיקון הסקיצה
ולאחר מכן כל תיקון יהיה לפי שעת עבודה.
עלות שעת עבודה 100 שח
עלות חבילה של 10 שעות 800 שח
עלות שעת עבודה מהודו 60
עלות חבילה של 10 שעות מהודו 500



 

עיצוב לוגו

 
  • לוגו- הינו שלב ראשוני וחשוב בהקמה של כל עסק ובעל קשר ישיר להצלחת המותג.
לוגו הוא סימן ההיכר של העסק - לוגו טוב צריך להיות תמציתי ומדויק, לייחד את העסק וכמובן להיות מזוהה עם תדמית החברה.
 

עיצוב כרטיסי ביקור

 
  • כרטיס ביקור - משמש כאמצעי ליצירת קשר ראשוני בין העסק ולקוחותיו או שותפיו העסקיים.
זהו תעודת זהות מיתוגית של העסק או החברה, של מהותו, ותורם לחיזוק המותג ולזיהוי ואפיון
העסק עבור קהל היעד הרלוונטי.
 

עיצוב ניירת למשרד

 
  • עיצוב נייר מכתבים- ניירת המשרדית הינה חלק ממיתוג חברה וחשובה לא פחות למבנה התדמיתי של החברה שלך. לנייר מכתבים, מעטפות, קבלות וחשבוניות יש חשיבות רבה.
מיתוג של מוצרי נייר אלו מאפשרים תקשורת תמידים בינך ובין הלקוח.
 

עיצוב פרוספקט

 
  • פרוספקט – דף המכיל מידע אודות חברה,שרות או מוצר חדש. הפרוספקט יעוצב בהתאם לתדמית החברה ויהיה לרוב חלק מפרוספקטים נוספים או יאוגדו ויהפכו לקטלוג. הפרוספקט יודפס משני צידי נייר משובח בגודל A4 או A3 מקופל ויהוה חלק מהחבילה התדמיתית של החברה. הפרוספקט בדרך כלל יוגש בתוך פולדר של חברה בפגישה עסקית, ניתן להניחו על סטנד בחנות או להפיצו בכנסים ותערוכות.
 

עיצוב עלון

 
  • עלון (ברושור) – עלון בדרך כלל משמש להעברת מידע על שירותים של חברה, מוסד ממשלתי וכו'. בעלונים ניתקל כשנגיע לקבל שרות בבנקים, קופות חולים, מוסדות ממשלתיים ועוד גורמים הרוצים ליידע אותנו ולחשוף אותנו במידע נוסף. העלון בדרך כלל יהיה צר ונפתח, על נייר כרומו לא עבה, ויעמוד על סטנד לרווחת העוברים ושבים.
 

עיצוב פלאייר

 
  • פלאייר – פלאייר להעברת מסר ללקוחות חדשים בדיוור ישיר, ישירות לידיו של הלקוח הפוטנציאלי או יחולק לתיבות דואר, קחו בחשבון את גודל הפלאייר שיוכל להיכנס בקלות לתיבת הדואר. מוצר זה נועד לקדם מכירות, לבשר על פתיחת מקום, מבצע חם וכו'. פלאיירים יופקו בד"כ מנייר זול ויודפסו בכמויות גדולות.
 

עריכת וידאו

 
  • עריכת וידאו - חיפוש אחרי הדרך הטובה ביותר לספר את הסיפור בצורה חיה בעזרת רצף תמונות/ וידאו וקול. לעברת רעיונות, רגשות ותחושות. מן המרקע אל הצופה
עריכת וידאו אחראית לא מעט על המסרים שמועברים בסרט באמצעות ויזואליות, מוזיקה
ושילוב טקסטים וסאונד בצורה הנכונה.