לקוחות ואנשי קשר

 

ניהול יעיל של לקוחות ואנשי קשר קיימים וחדשים

 
הדרך הנוחה לטפח לקוחות נאמנה, בעיקר לעסקים קטנים עד בינוניים, לנהל את אנשי הקשר חדשים וקיימים, הדרך הקלה לתקשר עם אנשים וקבוצות של לקוחות ולשמור על שירות אישי ומהיר לאורך כל הדרך.
 

תכונות עיקריות של ניהול לקוחות באפליקציה

 
* היסטוריה מלאה של אינטרקציה מהפניה הראשונה ולאורך כל תהליך ההתקשרות.
* אפשרות ליצור קבוצות ולהשתמש בקבוצות ממוקדות לשם שליחת הודעות שיווקיות ממוקדות וע"י תגים ניתן לשלוח הודעות ממוקדות לקבוצות שונות של לקוחות.
* ניתן להמשיך באופן רציף עם קבוצות שנבחרו באופן דינמי של לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, הגברת המעורבות והזדמנויות לחצי מכירה מול הלקוח.
* שמירה על ההסטוריה של אינטרקציה מול הלקוח הכולל מידע פעילויות, מעורבות וקבצי מולטימדיה.
* הופה משולב במלואו עם כל המודולים השונים (מנהל אנשי קשר, אוסף מידע של פניות מכל הערוצים השונים)
* ניתן להרחיב את נתוני הלקוח ע"י רשתות חברתיות עם מודול מתאים המאפשר זאת.
* הופה מסונכרן באופן מלא עם יישום נייד המאפשר אינטרקציה עם אנשי הקשר בטלפון שלך בכל מקום ובכל זמן .
* דואר אלקטרוני וטקסט שיווקי ניתן לשלוח מסעות פרסום בדואר אלקטרוני ובטקסט מתוך הפלטפורמה ותוך מיקוד דינאמי ולקיחת נתונים מאנשי הקשר בטלפון שלך.

 

תכונות עיקריות

 
* הופה תומכת במספר מסעות פרסום מתמשכים מתוזמנים וחוזרים.
תמיכה בקהלים דינמיים עבור מסעות פרסום ומאפשרת הגדרה מבוססת כלל של מסעות הפרסום , הקהל (שמאוד שימושי במסעות פרסום חוזרים)
* הביצועים מדווחים ומנוטרלים דרך מרכז השליטה של מסע הפרסום.
* תומך בניהול תהליך הצארפות מבוסס על תקנות מקומיות.